27 Temmuz 2012 Cuma

Crocheted jewelry



14 yorum:

  1. :)) Bunlar dünkülerden de uyduruk olmuşlar :)) Üreten, güzelleştiren, heveslendiren ellerinize sağlık efendim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İşin tuhafı bu güne dek pek takı kullanmadım. Şimdi kendim yapıyorum diye takıp takıştırırsam deli saraylı gibi olacağım:))

      Sil
  2. muhteşem bir el emeği bende yapmaya başlasam iyi olacak
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bence takı yapmaya devam edin,hepsi de güzel olmuş.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. very nice just.I am following your blog. I would be happy to see you following mine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi izlemeye aldım. Kediniz çok şeker:)

      Sil
  5. These are lovely. I found your blog via the Six Sisters Linkup. I am a beginner crocheter myself, but I haven't attempted anything like this before :)

    Sarah
    http://acatlikecuriosity.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Sarah
      I am your newest member of your blog just now..:)) And I will add your blog name on my first blog page..:))

      Sil
  6. Very happy to find your blog and am joining in the link party fun. thanks for your comments and i am your latest follower!

    am off to see and admire more eye candy on your blog..
    Lots of love,
    Rajeswari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi dear friend,
      Thanks for taking the time to visit today.
      I am very happy to meet you..
      All best wishess and happy happy days..:))

      Sil
  7. çok güzel olmuş,elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız üretmek ve yeni paylaşımlar için ilham verici olacaktır. Teşekkürler!!