16 Temmuz 2012 Pazartesi

Crochet Pot Cosy

12 yorum:

  1. E ne güzel!! Altı üstü bir çiçek dedikleri bu olsa gerek!

    YanıtlaSil
  2. Bu saksıya minik acı biberlerden ekmiştim. Birazcık sevimlilik katayım dedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başkasını bilmem ama ben acı bibere bayılırım.

      Annem 6 aylıkken yedirmiş ilk. Dilimizi çekiştirmişiz ağlamamışız. O zamandan bu yana acı biber damağımız vazgeçilmez tatlarından oldu.

      Yukarıda aslında işin sempatisini vurgulamaya çalışmıltım şimdi kendi sempatimi vurguluyorum. Yaşasın acı biber ve çiçekli elbiseli saksısı :))

      Sil
    2. O minik acı biberlere ben de bayılıyorum. Yiyemesem de saksıda çok hınzır duruyorlar. Hele bazıları kızarınca enfes bir şirinlikleri oluyor. Bizim buralarda adı ''cin biberi'' dir. Harika değil mi?

      Sil
  3. how nice...and I see sunshine on the background,well we've only got rai over here in our summervacation here in Holland and had to go working again next week:-( and then the weather is going to be a bit better in Holland...grrr,ha,ha,but I also did a lot of crocheting with these rainy days!!!1You've got to make the best of it!;-)

    greats from
    Angeline
    Holland
    www.mijnplekkie.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Here, the sun always shines. Turkey a country of the sun. I'm in Antalya and Antalya with more warm, sunny. Please visit the other blog:
      http://begonvilliev.blogspot.com/2012/07/begonvilli-ev-halleri_05.html
      Greetings from Turkey

      Sil
  4. Very nice! So you can create lot of funny pots from old pots!

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık, çok güzel, çok şık olmuş.Ben de yapmak istiyorum ancak Antalya'nın bu 50 derecelik sıcaklarında insanın eli hiç bir işe gitmiyor.Kübalılara döndük :) Yavaş hareketler, kıpırdamadan siesta-şekerleme halleri.

    YanıtlaSil
  6. Bu saksı kılıfının şekerliğinden, bu yıl biberler acı olmaz. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız üretmek ve yeni paylaşımlar için ilham verici olacaktır. Teşekkürler!!