10 Mart 2012 Cumartesi

With crocheted tea time!


9 yorum:

  1. Sevgili komşum ben de facebookta sizi göremeyince hesabınızı kapattığınızı anladım. Bu sabah telefonla sizi aradım ama ulaşamadım . Hastalığınızın sürmesine çok üzüldüm,bu kış hepimizi çok sarstı. İnci kızın melek oluşu bağışıklık sisteminizde de olumsuz etki yaptı o nedenle düzelemediniz sanırım. Acil şifalar diliyorum size... Küdük ne yazık ki düzelemedi,p.tesi sabahı kan tahlili yapılacak. Eşim gastrit ya da ülserden şüpheleniyor. Colette'in ilk tanısını da o koymuştu :( Eğer tanısı doğrulanırsa hep diyet mama yemek zorunda kalacak ,işte o zaman benim işim çok zor çünkü Tagaddi sağlıklı çok şükür ,onları ayrı ayrı beslemek çok güç,birbirlerinin mamalarını çok kıskanıyorlar. Neyse bekleyeceğiz bakalım. Pazartesi ola hayrola... Bizden size sağlık dilekleriyle şimdilik hoşçakalın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Komşum, durumumu çok iyi anladınız, aynen dediğiniz gibi oldu. İnci ilk başta düzelir gibi olmuştu. Sonda çıkartılıp eve gönderildi, evinde daha mutlu olur diye. Ancak yine tıkanma oldu. Hemen kliniğe geri götürdük, o acı dolu süreç yeniden yaşandı. sonda için hırpalandı, damar yolları açıldı ve ardından hayvancık bir çiçek gibi soldu. Sık sık gidip takip ettim, mamasını yedirmeğe çalıştım ama fayda etmedi. Sonunda ''tedaviyi kesmek zorundayız,çünkü bu şekilde yaşatmak eziyet oluyor'' dedi veteriner. Eve aldık ve ertesi sabah kaybettik. Sezoş annesiyle konuşa konuşa gitti. Bütün bu acılara dayanmak çok zor oldu. Ayrıca sizin ve Ella'nın ona mama bulmak için nasıl çırpındığınızı asla unutmayacağım.
      Aynı gün parka mama götürdüğümde yaralı bir kedi buldum. Şimdi onun tedavisi ile uğraşıyorum. Sabah aradığınızda muhtemelen klinikteydim. Telefonumu evde unutmuşum.
      Küdük için çok üzüldüm. Narin kız, inşallah sağlığına kavuşur. Eşiniz mutlaka ipuçlarını değerlendirmiştir, yine de çok daha önemsiz bir durum olmasını yürekten diliyorum. Dua edeceğim Küdük için. Allah yardımcınız olsun. Kendinize dikkat edin bu arada..

      Sil
  2. Danteli çok seviyorum. Bu model de çok hoş gerçekten. Tabii fincanın da şıklığına diyecek yok:)
    Mutlu bir hafta sonu diliyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu modeli ben de çok sevdim. Asla demode olmayacak bir model. Size de güzel bir pazar diliyorum. Sevgiler..

      Sil
  3. dantelin örneği de çayla uyumu da çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Emine Hanım. Beğenmenize sevindim.

      Sil
  4. Lovely...the doily and the dishes...
    Have a nice week-end.
    Anna

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar dantelli kahve mi desem ikiside cok hos kahvemide ictim bana müsade,sevgilerimi birakiyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız üretmek ve yeni paylaşımlar için ilham verici olacaktır. Teşekkürler!!